neděle 23. ledna 2011

23.1. Odjezd na intr

Ahojky, ráno mi přišla sms (tak cca v 2h) že je moje mamka s malym bráškou v nemocnici.
:(
Dneska jedu na intr :-/ nechce se mi tam vůbec. Mám od zimy takovou divnou pusu jakoby popraskanou.

Dnešek:
Snídaně: 1 nebo 2 palačinky (marmelada, šlehačka, kakao) (ok)
Svačina: Nic
Oběd: Lipánek (ok)
Svačina: --
Večeře: Salát s tuňákem
Budu u přítele tak snad do mě zase nic spát



6 komentářů:

  1. Děkuju, mohl by být lepší.Zumbu cvičím doma, tudíž můžu cvičit jak dlouho chci a kdy chci, což je super, mám to na dvd přímo z Ameriky.A co jim je pokud se můžu zeptat?Je mi to líto..Jídelníček bude jistě skvělý.
    Chelsie

    OdpovědětVymazat
  2. Aha, tak to jo.. A kam chodíš na ten intr?Taky bych chtěla na intr, nechci být doma :)
    Chelsie

    OdpovědětVymazat
  3. Jo tak to Tě chápu..trochu mi to představu o tom,jak je intr super zkazilo :( =D

    OdpovědětVymazat
  4. Mno ono to bude znít divně, ale policejní... mají tam super předměty a měla bych velkou šanci se dostat na práva, protože právě na tý policejní to právo maj za ty čtyři roky asi 16 hodin... ale prostě i to zaměření by mě bavilo, jenže tam berou lidi s dobrým průměrem (ten docela i mám), chytrý, úžasný a dokonalý...

    OdpovědětVymazat
  5. to mě mrzí, snad to bude brzo dobrý :) taky mám strašně popraskaný rty...nejlepší jsou na rty balzámy z lékárny :))

    OdpovědětVymazat
  6. S bráškou mě to mrzí..
    Rty mazat, mazat! :-).
    Blog máš moc pěkný, jen mi trošku vadí to písmo. Horší se mi oči a to písmo se mi docela špatně čte :D.

    OdpovědětVymazat